21 Mart 2012 Çarşamba

ASK

Merhaba arkadaslar,

blogumu yine ve yine bosladigimin farkindayim... insallah bu durum ama degisecek...

Yine evimizde tadilat vardi ve dekor degisikligi yaptik. son zamanlar cok ama cok ilgilendigim bir konu, TASAVVUF, Hz. Mevlana, Sems-i Tebrizi, Elif Safak (ASK)... doyamiyorum doyamiyorum... Bu güne dek bos ve manasiz yasadigimi fark ettim. Adeta ilahi ASK´la yanip tutusuyorum. Bu konuda arastirmalarim cok fazla ve muhtesem feyiz aliyorum. Aranizda Tasavvufla ilgilenen varmi?

Evimin en güzel yerine astigim yaptigim tablom... Baktikca baska alemlere daliyorum. Cokta net cekememisim ama daha güzelini yüklemeyi beklersem ohooo...


Sevgiyle kalin... Ümmühan


1 yorum:

Adsız dedi ki...

öncelikle emeginize saglık blog için.ve tablonuz çok başarılı olmuş sizde bu ilahi aşk yolunda ilerleyenlerdesiniz benim gibi zaman zaman çıkış yolu bulamıyorum yetemiyorum anlamaya......sevgiler ayşe