6 Ekim 2011 Perşembe

Hello Kitty pastam


Merhaba arkadaslar,
aylar oldu blogumla ilgilenmeyeli. Günler haftalar aylar birbirini kovaladi... Günlerim cok yogun gecti, bos zamanim oldumu tam aska gelip paylasim hazirliyordum bu sefer blog teknik sorun yapiyordu ekleyemiyordum bir türlü. Birde facebooka insan odaklaninca malesef bloga pek zaman kalmiyordu. Ama blogun lezzetini hic bir sey tutmuyor. Takipcilerim sag olsun hep yokladilar beni. DÖNDÜM artik... önümüz kis, evlere daha cok kapanacagiz insallah o zaman blogumla bloglarinizla daha cok hasir nesir olurum.
Umarim hepiniz iyisinizdir, cok özledim sizleri paylasimlarinizi, yorumlarinizi...
Sizleri kizim Elif Nisa´nin 3. dogum gününe yaptigim ilk seker hamurlu (birinci vasatti saymiyorum) pastamla bas basa birakiyorum.
Hoscakalin sevgiler
Ümmühan

8 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Sen cezalısın işin aslı..
Eskişehır e geldın ve biz görüşemedık.
Kısmet belkı gelecek sene görüşürüz .

Pasta ilk denemeye ragmen ben ce cok da hoş.
Ellerıne sağlık.
Sevgiler..

emel dedi ki...

pasta harika görünüyor çok başarılı elinize emeginize saglık. elif nisaya allah uzun saglıklı ömür nasip etsin inşlh.sevgiler

FİLİZ'CE dedi ki...

ayy bacım kız bende dün döndüm yaa...kalbimiz birmiş..pastan süper olmuş..devamını bekliyorum..öptüüm canım..tatil resimlerine tam bakamadım,bakıcam inşallah:))..

lezzet sefasi dedi ki...

hosgeldin, Elif nisa ya mutlu yillar
Pasta super olmus ellerien saglik

eviminnuru dedi ki...

pasta harika görünüyor hoşgeldin bu rada

Lütfiye dedi ki...

harika bir pasta olmus cnm,bunuda ba$ardin bravo sana..bu arada ellerine saglik gercekten muhte$em olmu$..prensesin dogum gününü tekrar kutluyorum..Sevgiler öptm...

AskinAy dedi ki...

Tam kendi gibi sekercik bir pasta olmuş maşallah Allah bağışladık çok çok tatlılar...

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com